Rant in chinese

    I'm in another ranting mode again,

This time is about an argument with my father,

He doesn't agree with what I do and he always critizes me.

If your pure Chinese or you know Chinese,

You would understand my rant.

  是先反对我当记者,

我还OK因为我还有其他理想。

当初让我学钢琴的,

现在反对我喜欢音乐。

干脆别让我学钢琴。

 但,

反对我喜欢动漫你就大错特错!

如果我没喜欢动漫我早就在外面跟不良少年混,

而且又经常不在家。

拜托,

我喜欢动漫比在外面混好吧。

我真的受够了!! 

如果我能辞掉当女儿的工作,

我早就辞职了。


   对不起,

我的情绪失控了。。。。

因为我来月经了and又跟爸爸吵架了。。。。( ̄O ̄;)


Comments